آیا می دانید راه دیگری برای درمان نارسایی کلیه به جز پیوند وجود دارد؟
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می دانید راه دیگری برای درمان نارسایی کلیه به جز پیوند وجود دارد؟

من در واقع از موریس و من به دنبال یک بیمارستان که انجام پیوند کلیه برای برادرم هستم.

او 25 ساله است، در حال حاضر از نارسایی کلیه رنج می برند. ما یک اهدا کننده ندارد ..

می تواند به شما به ما کمک ..؟

من دارم تلاش در موریس برای پیدا کردن یک solution..but بیهوده ... هیچ کس مایل به کمک است ..

بنابراین اگر شما می تواند به من در مورد یک بیمارستان و یا doctor..it توصیه می شود greatful در شما از طرف ..

در بالا یک سوال از ما "آنلاین دکتر" بخشی است، ما واقعا امیدواریم که به او و برادرش کمک کند. در واقع به دلیل عدم کنندگان، بسیاری از بیمار می تواند پیوند نمی کردم، بنابراین ما راه دیگری چینی گیاهان دارویی پزشکی برای حل این مشکل پیدا کنید. در زیر مطالب اصلی پاسخ ما، به امید آن را نیز می تواند به شما کمک کند.

کاملا در مورد انواع داروها 1000-2000 چینی وجود دارد، استفاده رایج در مورد چند صد می باشد. در صورت، داروها چینی گیاهان ریشه، ساقه، ریزوم و برگ، می توان آنها را به عنوان مواد غذایی گرفته شده است، همچنین آنها به عنوان دارو استفاده می شود. در واقع در واقع وجود دارد برخی از داروهای گیاهی است که می تواند عوارض جانبی ایجاد کند، به عنوان مثال، دارو به نام MADOULIING، CHUANMUTONG می تواند فیبروز بینابینی باعث زیرا آنها حاوی یک نوع ماده اسید aristolochic. این برای همه شناخته شده است، بنابراین ما را انتخاب کنید داروهای گیاهی بسیار با احتیاط.داروهای گیاهی ما را انتخاب کنید و استفاده می باشد در مرحله اول بدون سمیت کلیوی و هر گونه عوارض جانبی. گیاهی گردان درمان، گیاهی جدید فشرده سازی درمانی، دارو گیاهی حمام درمانی، دهان طب گیاهی درمان، بالا گیر گیاهی انما درمان، فوت گیاهی حمام درمانی، طب سوزنی گیاهی و فتیلهگذاری درمانی، تقویت کننده گیاهی و تغذیه درمانی درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما می باشد. آنها عمدتا از خارج استفاده می شود، و گیاهان از طریق اولتراسونیک کاویتاسیون خرد کردن فن آوری پردازش، مواد تشکیل دهنده داخل داروها را می توان به طور موثر از طریق پوست جذب شده و هدفمند در ضایعات کلیوی می رسند. با کمک آنها، بیمار ممکن است شانس برای جلوگیری از پیوند داشته باشد.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد راه های چینی گیاهان دارویی پزشکی برای درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیوی، نارسایی کلیه، راه دیگر برای درمان نارسایی کلیه به جز پیوند ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: